13 Haziran 2012 Çarşamba

Yanlızlığın Psikolojik Sorunları

Ben sadece Yosemite Ulusal Parkı içinde nehri üzerinde benim favori yüzme deliğe tozlu izini sürerler. Ben yalnızlığın tüm gün lüksüne sahipti ve güneş battı kadar ayrılmak yoktu.Düşüncesi beni mest yaptı. Geç çiçek açan kır çiçekleri küçük sızan yaylar hala koştu çam ağaçlarının etrafında serin gölgeli bölgelerinde parlak idi. Bir kertenkele güneş ışığı bir havuzda itmek yapıyordu. Benim omzuna asılı benim şezlong ve soğutucu vardı; sırt çantamla kitap ve dergi benim doluydu.

Dev kayalar üzerinde ve etrafında dikkatli yolumu yapma, ben bir kaya su aşınmış ipeksi bucaksız geldi.Yüzme deliğe zümrüt su cazip buzlu mücevher oldu. Ben elimden ve benim sıcak deri üzerine soğuk su isabet nefes nefese ve bağırmayı yüzeye gönderdi beni içeri güvercin. Daha doğrusu ungracefully dışarı tırmandı ve sıcak granit levha üzerinde yatıyordu. Cildim her yerinde karıncalandı. Tanrım, canlılığın duygusunu sevdi!

Kapalı kuru ve sıcak, ben "Writer Hayatı Yaşamak, Wild Mind." Sırt çantamla, Natalie Goldberg, alınan Ben başka bir zamana yazma çalışmaları deneyin düşündüm. Bunlar, şimdiye kadar okula yaptığı bir şey daha eğlenceli idi. Büyülü olmayı tuhaf bir bitirdikten sonra dergi indirdi. Ben kanal çalışırlarsa aracılığıyla geleceğini hakkında ne düşündüğümüzü orada oturdu. "Yıldız Tohumu, Üçüncü Binyıl" kitabının Ken Carey okurken derin bir manevi açılış vardı. Bu kitap benim metafizik öğretmeni, ElDean tarafından bana verildi. Bana okumak için diğer kitaplardan oluşan bir yığının verdi, o da ben denemek için hazır olduğunu belli olduğunu söyledi. Bu gün müydü? Ben terk tuhaf bir duygu ile benim dergi uzandı. Benim akılcı zihnin çığlık attı, "Sen aslında kanallık fantezi itiraf gidiyoruz?" Ben "Ne halt.", Ağaçlara, yüksek sesle dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder